الخميس، 19 فبراير 2009

بعد اذنك ممكن تتحغش بياااااااااا




سورى موضوع ساخر
بيعبر عن تفاهة البنات الى لابسين من غير هدوم
وحملة الاصلاح الذاتى والتربية الدينيه
البنوته بتكلم (سونسون ) فى الكوافير وهى بتعمل شعرها
بالمناسبة (سونسون ) هو المسئول عن المكواه والسيشوار هناك

البنت :
تخيل يا سونسون !!
انا جاية انهاغده اوشوشك بحاجه غغيبة جداً!!! حصلتلى
وانا ماشية انهاغده فى اكبغ شاغع فى مصغ (مصر ) يعنى!
فاغدة الشعغتين !!
ولابسه بدى فوق ( السغه )
والجيبة الميكغو بتاعتى عاغفها يا سونسون الحمغا دى
سونسون :
تبعا يا (سونا هانم )
دى بتبقى هتاكل من جسمك حته
يايايا
انتى طول عمرك جميلة
المهم كملى ايه اللى حصل شكلك متوتره
البنت :
تخيل يا سونسون !!
ولا واحد لفت نظره تسغيحة شعغى
ولا واحد خد باله من الميكغوجيب بتاعتى
ولا واحد قاللى انهاغدة ايه الجمال ته

سونسون :
ايه اللى حصل فى الدنيا
الرجاله مبقاش عندها نظر
فى حد يسيب الجمال ده وميعجبش بيه
لا يا سونا هانم معندهمش حق
بجد عمى النظر

البنت :
عندك حق يا سونسون
هما الغجاله حصلهم ايه
ولا انت سغك مبقاش باتع فى التسغيحه بتاعتى
ولا ايه !!!
انا اتعقدت انا هيجيلى انهياغ عصبى
لا ولو عغفت الباقى هتعيط معايا انا مكملتلكش

سونسون :
ايه اللى حصل فضفضى

البنت :
اثاغوا فضولى كل واحد منهم مشغول بحاجه تانيه غيغ البنات
وواحد واقف بعيد وملموم الناس عليه غحت اشوف فيه ايه قلت يمكن
فى بنات هناك احسن منى

سونسون :
فشروا هو فى احسن منك

البنت :
والمصيبه انى غحت هناك
لقيت ناس كتيغ ووقفت شويه لقيتهم بيزقلونى لوغا
ولقيت واحده بتهمسلى تقولى غوحى البسى حاجه
قلتلها ما انا لابسه
انا مش عاغفه هى مش كانت شايفه هدومى ولا ايه
دى الميكغو جيب بتاعتى غاليه جدا
ب950 جنيه والله يا سونسون

سونسون :
صادقه يا سونا هانم

البنت :

والله يا سونسون وماليك عليا حلفان
انا شفت البنت الى قالتلى كده اتخضيت
دى مداغيه شعغها ولابسه حجات واسعه
كده شبه الغفغ الى مش بيتعاكسوا
والمصيبه ببص فى ايدها الشمال
لقيتها مجوزة
وهى اصغغ منى
شفت المصيبة يا سونسون



سونسون :
الرجاله مبقاش عندها نظر
خلاص مبقتش بتشوف

البنت :
المشكله يا سونسون مش فى الجواز
الجواز ده نصيب المشكلة انى حتى
مبقتش لاقيه حد يعاكسنى
مش لاقيه حد يتحغش بياااااااااااااااااااااااااااا
اعمل ايه يا سونسون
انا منهاغه
منهاغه
منهااااااااااااااااااااااااااااااااغه
انا نفيستى باظت
عايزه حد يعااااكسنى
يبصبصلى حتى
يتحغش بيااااااا
ولو بالنيه

الا كل واحد فيهم باصص فى الاغض
ومعلق على صدغه ((((( راقى .. بأخلاقى )))))









(((( الحجاب عفه ))))




شوفلى وصفه يا سونسون انا معنتش قادغه اتحمل


سونسون :
عندى الحل هغيرلك تسريحة شعرك واعملى زيهم وعلقى
على ضهرك (((( محجبه ))))


البنت :
تفتكغ يا سونسون هعجب بعد ما اعلقها

هتعاكس من تانى هعجب من تانى

هيتحغشوواااااااااااا بياااااااااااااااا

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

الأخت الفاضلة: أسماء
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
سعدت كثيراً بالتعرف على مدونتك وشخصك الكريم
ماشاء الله عليك
مدونة متميزة وأسلوب رائع
حفظك الله ورعاك

أخوك
محمد

د. محمد رضا يقول...

ههههههههه

اساسا نص الكلام ما فهمتوش من اللدغة المهببه دي

ازيك يا اسماء صحيح

المهم البنت اللي في البانر فوق مش محجبه

عجبني انهم معلقين على صدغهم

هما عندنا على صدغهم

بعيدا عن الاخوان وحركاتهم

الحجاب الحقيقي لازم يكون

مفيش حل

الرجاله اللي عاوزين يتجوزوا

90 في الميه بيخاف من ام نص حجاب وربع حجاب وشبه حجاب

شخصيا مش متطمن من الموضوع دا

وربنا يستر

تحياتي ليكي

اقصوصه يقول...

ههههههههههههه

حلوووه

بانتظار جديدك :)

Dr.Mohammed Gohary يقول...

ههههههههههههههه

لا متقلقيش

هيتحغشوووووووو

هههههههههههههههههه



تحياتي

موضوع

غاااااااااااااااائع غاااااااااااائغ